Indiai péniszek
Tartalom
Mai szemmel nézve döbbenetes az a teljes gátlástalanság, amellyel ezt a témát kezelték. A termékenységért felelős istent, aki pusztító ugyan, de újrateremtő is, ők Sivának hívják.
Síva jelképe a lingam, vagyis a hímvessző, s a tiszteletére emelt templomokban hatalmas lingamszobrok előtt imádkoztak gyermekáldásért a nők, vajjal kenegették, felkoszorúzták. A templom falán szobrok láthatók, melyek szerelmi jeleneteket indiai péniszek, ám európai turisták inkább pornófilmekre szoktak asszociálni, amikor meglátják őket, pedig nem ez a céljuk.
Az indiai filozófia szerint az embernek állandóan tökéletesítenie kell magát a testi és lelki értelemben, és teljesen evidens, hogy idetartozik a szex is.
Pontosabban nem is egy, hanem kettő. A legváratlanabb és legmegdöbbentőbb a könyvben az, hogy míg a nő Indiában éppoly jogfosztott és kiszolgáltatott a férfinak, mint keleten másutt, a Káma-Szutra szerint a nemi érintkezés lényege a nő minél tökéletesebb boldogságának elérése.
Aprólékos részletességgel ismerteti a szeretkezés lehetséges módozatait, tanácsokat ad, mivel lehet a péniszt kellő méretűvé növelni, vagy éppen helyettesíteni, hiszen a legnagyobb kéj az, mikor azonos nagyságú férfi és nő találkozik.
A nemi szerv nagysága alapján megkülönböztethetünk típust: van az őztehén-nő, a kanca-nő és az elefánt-nő, míg a férfiaknál: nyúl, bika, csődör.
Egy nyúl-elefánt koitusz tehát csekély eredménnyel kecsegtet, míg a kanca méretű hölgy remekül érezheti magát bikával. Indiai péniszek szexuális tanácsokon kívül lélektani kitérőket, udvarlási és behálózási tanácsokat is tartalmaz a könyv. Ebben a szeretkezés 64 ajánlott testhelyzetét írja le a szerző.
Ha érdekesnek találta, ossza meg!